Nutri-Score – шкала, зображена у графічному вигляді. Вона ділить продукти на 5 класів, позначених літерою та кольором. Це свого роду харчовий світлофор, який швидко та легко повідомляє покупцеві, чи є ця їжа здоровою чи не рекомендованою. Зрозуміле маркування дає уявлення про поживні якості продукту, змогу порівняти продукти між собою та зробити свідому покупку.
Система маркування Nutri-Score аналізує позитивні і негативні складники харчових продуктів. Темно-зелений (з буквою A) означає, що показник корисності продукту дуже хороший, і його рекомендується купувати, в той час як мітка E (червона) означає, що показник поганий і продукту слід споживати менше.
Nutri-Scorе введена для того, щоб надати покупцям простіший і швидший спосіб порівняння харчової цінності продуктів за допомогою універсальної шкали Nutri-Score. І, насамкінець, аби мотивувати виробників покращувати продукти низької поживної цінності за допомогою оновлення рецептур та інновацій.
Як розраховується Nutri-Score?
Позиція того чи іншого продукту визначається з урахуванням вмісту його 100 гр або 100 мл шкідливих і корисних для людського організму речовин. Позитивні бали присвоюються, якщо до складу входять: овочі, фрукти, бобові, ріпак, горіхи, оливкова олія, білки, клітковина. Негативні бали нараховуються за поживні речовини, високий рівень яких вважається шкідливим для здоров’я: насичені жирні кислоти, різноманітні цукри, сіль.
Щоб визначити харчову цінність продукту, аналізуються інгредієнти та поживні речовини, що входять до його складу та мають вплив на здоров’я людини. Внаслідок цього виходить унікальне значення поживної цінності продукту.
Ця науково обґрунтована система маркування поживної цінності для харчових продуктів була розроблена у Франції у 2017 році, потім поширилася по всій Європі (наразі використовується також у Бельгії, Швейцарії, Німеччині, Іспанії та інших країнах).
З осені 2023 року на всю продукцію, що виготовляє “Добродія Фудз”, розпочато нанесення маркування Nutri-Score. Як зазначили в компанії, маркування введене з метою надання споживачеві доступу до інформації про харчові цінності та користь продукції, а також економії часу при виборі продуктів. Як соціально відповідальний бізнес “Добродія Фудз” продовжує слідувати Стратегії сталого розвитку, яка була впроваджена декілька років тому, і згідно з якою одним із пріоритетів є контроль та дотримання високої якості продукції та сприяння актуалізації ведення здорового способу життя споживачів.