У 2022 році Agricom Group планує випустити три нові лінійки продукції на новому виробничому майданчику площею 6 га у Чернігівській області, де керівництво агрохолдингу бачить у перспективі другу та третю чергу виробництва “Добродія Фудз”. “Це будуть не пластівці, а інші продукти, активно висвітлюватимемо їх появу на полицях”, – підкреслив Петро Мельник, співвласник та виконавчий директор агрохолдингу.
За словами Мельника, відповідні плани Agricom Group реалізує завдяки вдалому з погляду фінансових показників сезону та зростанню продажів продукції під ТМ “Добродія”.
Також він повідомив, що у Agricom Group у другому півріччі 2021 року інвестувала у розвиток бізнесу близько $2 млн. Частина інвестицій була спрямована на розвиток заводу з виробництва пластівців із зернових культур під ТМ “Добродія” та San Grano у смт Михайло-Коцюбинське.
Більше інформації в ексклюзивному інтерв’ю для інформагенції “Інтерфакс-Україна”.