Купуй онлайн

Виконавчий директор Agricom Group Петро Мельник – про споживацькі тренди на європейському ринку та враження від виставки PLMA 

Наприкінці травня 2023 року компанія Dobrodiya вперше брала участь у масштабній світовій виставці приватних торгових марок – PLMA’s Word of Private Label International Trade Show.

СЕО компанії Agricom Group, до якої входить компанія Dobrodiya, Петро Мельник відзначив, що налагодження виробництва та постачання продукції під власними торговельними марками вимагає терпіння. «Private Label — це 6-7 місяців роботи. Тому результат від участі у PLMA’s ми сподіваємося побачити після Нового року. Втім, тут є клієнти, з якими ми вже співпрацюємо, тож нам є куди розвиватися. Це одна з найкращих світових виставок, присвячених приватним брендам», — зазначає він. 

За словами Петра Мельника, Україна в очах європейців найперше асоціюється з війною.

Європейські партнери хвилюються за стабільність постачань. Це перше запитання, яке вони ставлять. Далі їх цікавлять нові смаки, органічні продукти, нішеві напрями. Звичайними пластівцями їх не дуже здивуєш, хоча ми й можемо запропонувати гарну ціну”, – зазначив Петро Мельник.

На стенді Dobrodiya були представлені новинки: лінійка преміальної граноли San Granola та лінійка зернових сніданків під брендом YUMMOJI. Вони вже пів року продаються у Європі, а також в Україні в мережі «Сільпо». 

«Новий цех із виробництва екструзії ми відкрили вже під час повномасштабного вторгнення. Сподіваємося, що продукція буде користуватись попитом, хоча ринок достатньо насичений. Лише на PLMA’s я нарахував близько 30 європейських компаній, що пропонують подібну продукцію. Але ми відкрили торговий дім у Польщі, і це нам дуже допомагає у плані безперебійності постачань, вирішення логістичних питань під час введення ембарго на продукти харчування. Зараз намагаємося не стільки економити, як вкладатися у розвиток. Якщо думати лише про прибуток, можна залишитися без нічого», — пояснює Петро Мельник.

Dobrodiya постійно розширює продуктову лінійку, що дозволяє компанії бути конкурентною на ринку. Основні тренди — це здорове харчування, стале виробництво

Вівсяні пластівці компанія Dobrodiya на 80% виробляються з власної сировини. За словами СЕО компанії, посівна цього року була дуже складною, і це, певно, найважчий рік за останнє десятиріччя. Всі культури посіяли вчасно, згідно термінів, але це вимагало надлюдських зусиль, адже весна затягнулася. 

Минулого року Agricom Group, до складу якої входить переробне підприємство «Добродія Фудз», вимушена була змінити сівозміну через воєнні дії. Цьогоріч повернулися до традиційної: овес, пшениця — озимий клин, кукурудза, соняшник, а також 5-7% — під нішевими культурами.

Також Мельник зазначив, що найближчим часом Dobrodiya розглядає можливість виробництва вівсяного борошна та вівсяного молока.

«Технологія виробництва вівсяного молока не є складною. Це цікава ніша, адже споживачів цього продукту стає все більше. Вже визначились країни-лідери з виробництва вівсяного молока. Україна теж може зайняти цю нішу», — впевнений Петро Мельник.

Джерело: AgroPortal